29 Mayıs 2008 Perşembe

8 Numara Murat Karayılan


Murat Karayılan korkaklığı ve gizli ibneliğini açıkça ifade etmediği için listemize 8 numaradan giriş yapıyor. Örgüt içindeki kod adı "Sebahat" olan Karayılan, ibneler örgütüne 1979 yılında girdi. Şanlıurfa doğumlu olan Karayılan, çocukluk yıllarında inşaatlarda oğlancılara dürttürürken Öcalan'la tanışıp aynı yastığa baş koydular. Örgüttekilerin bildiği kadarıyla, bilinçsiz bir kişiliğe sahip olan, aynı zamanda fazla sürttürdüğü için vücudu bir hayli deforme olan bu şahış, örgütteki eski gücünü kaybetmiş görünüyor. Kandil Dağı'nda yabancı basına bilgi veren Karayılan'ın, şimdiden yakalanması durumunda söyleyeceği şeylerin ayna karşısında provasını yaptığı bildirildi. Kod adı Sebahat olan Karayılan yakalanınca "Benim annem de Türk'tür, devletime hizmet etmek istiyorum, ne olur yalamama izin verin ağabeylerim" diyeceği tahmin edilmektedir. İbnationPost gazetesi muhabirine verdiği demeçte "Bizim soyumuz bozuk Mister Coni (Bay Coni), biz kullanılmaktan hoşlanıyoruz, verdikçe veresimiz geliyor. Alamayınca AIHM'e gidip veriyoruz. Bu bizde alışkanlık oldu, delik genişledi mertlik bozuldu" dedi. Karayılan "Birgün elbette benimle de işleri bitecek, dedim ya delik genişledi, daha çıtırını bulacaklar. Yakalandığımda İmralı'da Öcalan ile aynı koğuşta yatmak istiyorum. Kocamı özledim, ama söyleyin o hınzıra bu sefer üstte ben yatarım. Bunca yıl altta kalmaktan bunaldım." dedi. Listemize 8 numaradan giriş yaptığını öğrenen Karayılan, bunun insan haklarına aykırı olduğunu, AIHM'e giderek sonuçlara itiraz edeceğini, barış ve kardeşlik için listenin üst sıralarına çıkması gerektiğini belirti. Bu açıklamadan sonra ibneyiz.biz ekibi cevap verdi: Hassiktir Sebahat diyoruz, cehennemin dibine kadar git, şikayet et. Burası Irak'a benzemez, seni aramıza alırsak, daha kıçını doğrultamazsın.

Hiç yorum yok: