29 Mayıs 2008 Perşembe

2 Numara Mesut Barzani


Irak kabile reisi Mesut Barzani, fanclub üyelerinin müthiş desteğiyle listemizde üçüncü sıraya çıkmayı başardı. 2006 yılına damgasını vuran mesut, babasının yolunda emin adımlarla yola devam edeceğini söyledi: "Babam (Molla Mustafa Barzani) nasıl ki rusların desteğiyle ermeni çetelerini Türklere karşı kışkırttıysa, ben de kürt halkını böyle bir yola iterek listedeki yerimi korumaya çalışacağım" dedi. 2006 yılında seri ibnelik hareketleri yapan mesut, kanında olan yüzsüzlükle üste de çıkmaya çalıştı, ama hep altta kalan oldu, pozisyon zenginliklerinden Türkler ve amerikanlı coniler faydalandı. Kabile reisi mesut, kendi televizyon kanalına Türkiye�nin teslim edilmesini istediği terör örgütü PKK�nın bölgedeki elebaşlarından Murat Karayılan�ı ekrana bir saat çıkartarak, propagandasını yaptırdı. Kendi kabilesinin sınırları içindeki PKK'lı teröristlere ırak kimlikleri dağıttı ve Türk hükümetinden bu teröristlerin affını istedi, bununla yetinmeyip bu affa davarbaşı abdullah öcalan'ın da dahil edilmesini talep etti. Yıllarca Türk devletinin verdiği pasaportla dünyayı anca böyle görebilen 'oğlan mesut', Saddam zamanında ırak'lı kürtlere karşılıksız destek veren Türkiye'nin iyiliklerini de yine kanında olan hainlikle unutuverdi. Listemizde ikinci sıraya yükselen mesut, jürimize: "Devletiniz beni Türkiye'ye sokmuyor, ama benim bu sitedeki listeye girmemi yine Türk halkı sağladı, bana oy verenlere ben de vereceğim, abd'li conilere veriyorum şu anda, sırada çok kişi var, onlar bitsin, size de sıra gelecek" dedi. Bu açıklamadan sonra eczanelerin önünde kuyruk oluştu, prezervatif üreticileri Türkiye'ye üretim tesisi kurmayı kararlaştırdı.

Hiç yorum yok: